Ami Dmi E
Každý rok, když přijde květen,
Ami G E
pomáhám s branným cvičením,
Ami F E
Horák řek', že prej jsem kretén -
F E G Ami
- céčka s ním nevyměAminím.,
Janzová mi řekla:"Slávi,
sežeň mi pak dvojku masku, jo?"
"To víš, že jo, takové hlavy
je třeba chránit pro lásku."
Vyznání, a poeticky
Janzová hned zčervenala,
a Horák řek':"Blbec jak vždycky,"
hodina začínala.
F C C Ami
"Děti, na pochodové cvičení
F G C Ami
svačinu, tužku a blok,
F G C Ami
a náplasti jedno balení,
F E Ami G Ami
a pláštěnku - co kdybys zmok'."
Ref.:
F G C Ami
A jak se zlepšují zbraně hromadného ničení,
F G C
musíme se zlepšit i my
F G C Ami
v přípravě pochodového cvičení,
F G C G C
abychom byli mezi prvními.
"Kromě pláštěnky každý mít musí
čtyři sáčky z igelitu
a gumičku - zkontroluju si!
Kde je doba yperitu ..."
"Soudružko, nač jsou ty sáčky?"
"No jo, Horák zas vyrušuje!
Na nohy, Horáku, a též na ručky,
to záření pohlcuje."
"Děti, při pochodovém cvičení
nelze mít nic v pytlících,
a v pásmu radioaktivního zamoření
půjdeme ve dvojicích."
Ref.:
Přes boty igeliťáky,
na ruce, jo, to dá práci,
a na hlavu natáhnu taky
a zajistím kapucí.
Horák si pytlíky nevzal,
za céčka si dva vyloudil,
ale gumičky mu nikdo nedal,
víc röntgenů by zasloužil.
"Děti, po pochodovém cvičení
budem už vědět, co dělat,
po jaderném napadení
nebudem jak stádo telat."
Ref.:
Janzová mi řekla:"Slávi,
přendej mi přes ruku gumku, jo?
Kapuca, hele, mi sjela z hlavy,
na svačinu mám šunku."
Náhle je na světě hezky
i v pásmu zamoření,
držíme se za pytlíky
a jdem s Janzovou v rozechvění.
Po pochodovém cvičení
budem už vědět, co dělat,
po jaderném napadení
nebudem jak stádo telat.
Ref.: